duminică, 17 februarie 2008

INSISTA PENTRU CROITORU

Gheorghe Stefan spera sa-l convinga pe Gigi Becali sa-l împrumute pe jucator pentru retur.

Daca va reusi sa-l ia la Ceahlaul pe Marius Croitoru, presedintele de onoare al nemtenilor, Gheorghe Stefan, este convins ca echipa sa va urca mult în clasament.

“Vrem neaparat sa-l aducem pe Marius Croitoru, care ar da un plus de valoare liniei noastre de mijloc. Eu sper sa gasim întelegere la domnul Gigi Becali sa-l lase pe jucator sa evolueze unde-si doreste el si în acelasi timp sa fie util. Echipa, chiar si fara Croitoru, s-a miscat bine în Antalya, si eu am încredere ca vom evita retrogradarea si ca vom urca în clasament”, a spus ”Pinalti”. Si Viorel Hizo spera sa-l aiba pe teren pe Marius Croitoru la meciul cu Dinamo, de vinerea viitoare: ”Mi-l doresc pe Marius Croitoru, pentru ca el ar putea aduce un plus la echipa noastra. Tot timpul voi spune ca-mi doresc jucatori, pentru ca întotdeauna e loc de mai bine. Ar fi o lovitura sa-l avem pe Croitoru pe teren înca de la meciul cu Dinamo”.

Gheorghe Stefan este convins ca echipa sa este mai puternica decât a fost în prima parte a campionatului, ”Parerea mea e ca în retur lotul Ceahlaului este mai puternic. Modul în care se exprima echipa este mult mai eficient, iar eu sunt convins ca echipa va avea rezultate mult mai bune în retur. Mai avem unul sau doi jucatori în vizor. Unul dintre ei este Croitoru”, a declarat presedintele de onoare.

Un portughez si un marocan, în probe

Portughezul Hugo Evora si marocanul Omar Ali au fost folositi, ieri, într-un joc-scoala. Astfel, de o parte a terenului s-au aflat: Federenko - Nohai, Ivan Pecha, Hugo Evora, Vitelaru - Badescu, Rusmir, Omoduemuke, Oprea - Gmamdia, Cernoch, iar de cealalta au fost: Multescu - Matei, Ichim, Forminte, Barna - Omar Ali, Achim, Cebotaru, Vinicius de Oliveira - Gafita, Doicaru. Dupa ce Cebotaru a deschis scorul, titularii au punctat de patru ori, prin Martin Cernoch (2), Gmamdia si Rusmir.

Marius Croitoru ar da un plus de valoare la mijloc. Eu sper sa gasim întelegere la domnul Gigi Becali sa-l lase pe jucator sa evolueze unde-si doreste.
Gheorghe Stefan, presedinte de onoare Ceahlaul Piatra-Neamt